Konsultant ds. obsługi klientów

Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za wzorową opiekę nad klientem. Wymagamy najwyższych standardów i profesjonalizmu w obsłudze klienta, a także sprawnej współpracy z pozostałymi działami firmy.

Zadania:

  • Obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi standardami
  • Udzielanie informacji i przekazywanie zadań do właściwych działów
  • Rozwiązywanie problemów technicznych

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia min. średniego (mile widziani studenci)
  • Co najmniej dobrej znajomości pakietu MS Office
  • Elastyczności i wytrwałości w działaniu
  • Gotowości do ciągłego uczenia się
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
  • Dyspozycyjności do pracy zmianowej

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością przejścia na umowę o pracę
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość rozwoju – system szkoleń podnoszących kwalifikacje
  • Szkolenie adaptacyjne

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97 (Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.