Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za wzorową opiekę nad klientem. Wymagamy najwyższych standardów i profesjonalizmu w obsłudze klienta, a także sprawnej współpracy z pozostałymi działami firmy.
Zadania:
- Obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi standardami
- Udzielanie informacji i przekazywanie zadań do właściwych działów
- Rozwiązywanie problemów technicznych
Od Kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia min. średniego (mile widziani studenci)
- Co najmniej dobrej znajomości pakietu MS Office
- Elastyczności i wytrwałości w działaniu
- Gotowości do ciągłego uczenia się
- Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
- Dyspozycyjności do pracy zmianowej
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością przejścia na umowę o pracę
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość rozwoju – system szkoleń podnoszących kwalifikacje
- Szkolenie adaptacyjne
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97 (Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.